Toyota eller Volvo?

 
Helgens bilkrångel plus gårdagens bilkrångel är lika med dagens toyotakörning till Värnamo. I slask och dimma. Men det var lättrattat och sätena var sköna och till råga på allt blev det god lunch för mor och far och mig, i väntan på att syster skulle bli klar med sitt.

Klart man vill ha tårta, när det lunchas på
Stigs! Men soppan var slut. Äsch, mamma
såg till att pappa fick sig en tårtbit ändå :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan fick jag inte skjuts hem.
Jag körde inte heller hem mig
själv. Istället körde jag vidare i
modd och mörker och hemma
på landet tände vi fort brasan,
kikade på Margits fina ting, åt
kvällsmat, planerade köp av
nytt och nätt köksbord... Men
mest satt jag där, med katt i
knäet, och njöt framför elden.
Goda dagen slutade till sist
med skjuts hem och försiktig
kvällspromenad med Erika.
 
Tack för i dag! ♥
 
 
 
 
 

Parentes.
Volvo sämre eller bättre? Öh. Är vår Volvo bättre än någon annan bil?!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0