Hela året på en och samma gång!

Jungfrufödsel, buddhaköp, sångtävling, ploppskola, långpromenad för bekväma, Odd Molls en-sångs-turné... eller engångs..? Who knows. Hur som helst. Här har ni det, äntligen och varsågod!
 
Året då
Mamma lekte Farbror Frej, flaggstångsexpert, äppelkunnig och vilsen dokumentärfotograf
Linus klättrade upp i det svårtklättrade trädet (kanske något för Lovisa att se, för tips inför nästa klätterförsök?)
Johan for fram som en galning i köket och vi äntligen sjöng på sista refrängen av "Alla vill till himmelen"
Isabelle tog emot Buddha med öppen famn och äntligen fick den frisyr hon ville ha
Linnea återberättade en rolig historia. Och lilla Melva fick vara slutknorren, passande nog...
Jirka snubblade över nya fakta och gamla får och fel namn
Erika sjöng bokstavssång så att vi blev knockade
Noa fortsatte att gosa genom att knocka näsan min ond men hjärtat mitt glatt
Emelie firades genom att leka lyftkran och riskera eliminering
Pappa eldade med brinnande inlevelse (så klart) och stor grace
Lovisa och jag speglade oss i lustig sjukhusspegel och sedan slog rekord i antal bomullstussar på näsorna, antal gånger vi svararde på frågan "hur känns det?" Och antal gånger vi ställde just den frågan...
 
O detta var året då mamma blev intervjuad av Sara Varga från Metro. Men se det fick jag inte på bild. Nähä. Typiskt. Men nästa år, nästa år, då ska jag få med allt! You've been warned. Fast med "frivilligt" som tilläggsord. Typ. Typiskt ;)
 
Äsch, luta dig tillbaka och ta en titt på året som gick! För det är ju bra mycket roligare att titta på än att höra om...
 
 
 
Jag säger som jag sa förra året:
 Nu tycker jag vi kör repris på godbitarna
och gör nya försök med det som blev magplasken.
Ja, låt oss nu göra så! Stor kram till dig ♥ Becky
 


Kommentarer
Lovisa

Du bloggar ju lite här och där och överallt så nu tänkte jag vara lika generös med mina kommentarer... Tack för filmsnutten! Den bjöd på många skratt :) Kram!

2013-01-09 @ 22:38:38
Becky

Bra! Meningen var ju att framkalla några, helst många, skratt. Kram och tack för alla här och där och överallt-kommentarer ;)

2013-01-10 @ 12:27:55
Jirkab

Haha... Bäst var ändå Birgits kommentar: Nä fy vad äckligt.... Hahaha

2013-01-31 @ 21:30:38
Becky

Med en Birgitkommentar här och var, blir varje filmklipp bra!
(kan hälsa att mamma fortfarande tycker "fy vad äckligt" vid minnet av händelsen)

2013-02-02 @ 13:31:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0