Dagen på landet

 
 
Som om havet vore nära...
 
 
 
 
 
 
Dryga dygnet efter operation är pappa inte bara på benen igen - han är i luften och jagande efter nytt badmintonrekord. Själv filmar jag galningarna:

 
 
Före matchen blev det både hallonplock, tupplurar, middag och den efterlängtade tårtan.
 
Medan pappa tog Cello och Enzo på promenad
kämpade jag i hallonbuskarna och fick stor lön för mödan!
 
 
 

Mamma dukade fram min favoriterskedar och tårtan smakade rent av ännu bättre när man äter med rosenknoppsskedar!
 
 
 
 
 
 
Sedan plockade jag några vackra blommor, tog med mig tårtan och drog hemåt för andra trevligheter...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0