Ett två tre... strike a pose!

 
I går hade jag några intensiva timmar med Lilly. Vi hann med både lek och mys och vink vink vink. Och bajsblöja och gnälltrött stund i vagn också. Men Lilly låg så stilla på skötbordet och efter lite sövande sång somnade hon gott i vagnen - men det gör inte att man inte kan strike a pose. Flera gånger om!
 
 
Medan jag vaggade vagnen passade Alfred på att leta i jordgubbslandet och vattna grönsakerna.
 
Punktbevattning av... något långt bort i fjärran
 
 
 
Som-milt-regn-bevattning av gröna godsaker
 
 
Varför ligga rakt upp och ner med benen rakt fram och stilla?

 
Vifta vifta med lilla benet, vifta med liten fot!
 
 
 
En dag av och vink och vift. Nästa gång förväntar jag mig att den där slängkyssen sitter! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0