Härliga dag som kom och gick

Den hade gärna fått vara ännu längre.
Men mycket härligare är faktiskt inte möjligt! :)
 
Först fick jag lunchsällskap av Baba. Det händer inte så ofta det, eftersom hon bor alldeles för långt bort... Gott då att få fylla på, prata några timmar och uppdatera oss :)
 
 
 
 
 
Efter lunch blev det kaffe och glass på Sörgården. Pappa och jag njöt i solen, medan mamma var och handlade. Så när hon kom tillbaka blev det påtår, bulle och ännu mera solnjutning.
 
Ja se där ja, Enzo njöt han också, utsträckt i gräset under trädens skugga.
 
 
Själv tyckte jag att det var underbart att på nära håll få följa en fjäril, ute och inne, runt huset och tillbaka in.
 
 
 
 
 
 


 
Väl hemma igen blev jag ensam
blott någon minut. Sedan kom Johan
och gick inte förrän Åkerström-sent
om man säger så... När myggen jagade
in oss blåste vi ut ljusen och landade
lika många timmar inne i soffan med
kaffe och glass. Och kvällsmacka. Gott!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0