Katt katt katt, vart än jag går och står

Blixtens familj är på semester och då får jag rycka
in som kattgosare. Vilket jag naturligtvis gör utan att
klaga det minsta lilla!
 
 
    
 
En och annan fästing fick jag plocka men sedan var
det mys i sängar och bland soffkuddar, på köksgolv
och mitt i trappan. Man kan tro han blev trött på mig..?
Icke! Han ville visst följa med mig hem också...
 
 
 
 
 
och när jag kom hem väntade denna kisse

 
 
och när jag kom in välkomnade mig denna lilla pupp
 
Lördagsglass med Linnea och glasslådan blev Melvas. Jag får visst plats! Ja, säger du det så...
 
 
och denna kissemissa har åkt hem till Helsingborg... men svansen lämnade hon kvar.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0