Släktkalas

 
I torsdags var jag ju på släktkalas. Några morbröder och mostrar, några kusiner och kusinbarn, mycket gott att äta och det blev en trevlig kväll i Hyltan.
 
 
Uppstudsiga barn, som spelade kubb som efter maten
 
 
Och lite festligt fästingplock (fast är det nånsin festligt?) och därtill rejäl tillkamning av Svea, som var så där lagom förtjust i både det första och det andra. Hon beeet mig! Tror jag det.
 
 
 
 
Ja, men däremellan var det alltså mat.
 
 
 
Och somliga hade helhärligt bordssällskap!
 
 
Mussen i Kerstins famn
 
 
Jag var ganska nöjd ändå. För även om jag inte fick kattgos mitt i maten, fick jag det både före och efter!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0