Som zoo

Ganska många djur ser jag ju titt som tätt eller dagligen. Men senaste dagarna har det varit alldeles ovanligt många djur och flertalet var nya bekantskaper...
 
Torsdag.
 
      
 
Mysige Musse
 
 
 
Hyltans Svea
 
 
Fredag.
 
 
Blixten i handfatet
 
 
Söndag.
 
 
Järnbodas Svea
 
 
 
och medan de hade sällskap på sin sida bordet,
hade jag sällskap på min sida.
Fast under bordet.
 
 
 
Katten Lisa, Melvas moster
 
Söndag kväll var jag och hälsade på Christina och hennes Kissen. Fast kissen heter faktiskt Harriet.
 
 
 
 
Vi hann börja sörpla och smula, men snart nog kom hon tassande...
 
 

 
Så vinkade jag av Harriet,
som jag förhoppningsvis kommer
att få gosa mycket mer med under
veckan. Som jag säger till Melva:
mat är dyrt - kostar massa gos!
 
 
 
 
 
På vägen hem stannade jag till hos Ingrid, som har en fin tös därhemma, en golden flabbrador.
 
 
 
Steffi, 16 månader,
ville mest hoppa efter bollen,
ligga i knät och få magen kliad,
pussa i ansiktet och bita i öronen...
 
 
 
 
En riktigt gos-turné kan man tycka. Och vad ska stackars Melva tycka? Jo, hon tycker nog bara det är skönt att jag ger henne lite ledigt ibland...
 
 
Jag njuter, Melva... står ut? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0