Jag minns solen i går

 
 
 
Vi firade lyckat tandläkarbesök
(mammanonis alltså, inte mitt,
mina blir sällan vad man kan
kalla för lyckade) med gott att
mumsa på x 2. Först kaffe och
munkar (och facebookfotande).
Sedan så många kex vi ville
och klarade av! Om jag säger så...
nyöppnade brieosten och
många kex som jag släpade
dit... släpade jag också hem.
I magen.
 
 
 
En härlig sommarkväll
att minnas ♥ tack!
 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan blev det tolv steg hem och varma mackor, salladsplock och bedjande katt i knä...
 
 
 
 
Till slut fick hon smaka lite, enträgen liten
Melva så sugen på makrill. Men sedan blev det
golvet, ner! Och spel som var för minst fyra, men
vi var två och det fick gå. Jag tror att alla och ingen
vann :) I soffan blev det te för onda halsen (Linneas,
som jag hoppas känns sååå mycket bättre i dag!)
och Chicago. Som det förr eller senare alltid brukar bli.
Grattis till både stege och färg och vinst! ♥ Kram
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0