Tolv träffar

Dagarna med dig blev många (tolv) med minst en träff per dag :) Tack för dem alla!
 
 
13 juni. Välkommen hem! Stor kortlek för kortspel varje dag.
 
 
 
 
14 juni. En kaffetår före tonår.
 
 
 
 
15 juni. En puss i båten vid Folkes park.
 
 
 
 
17 juni. Balkongfika och korttitt (och kortspel som alla andra dagar) i huset mittemot.
 
 
 
 
18 juni. Varma mackor.
 
 
 
 
19 juni. Mitt-i-natten-hatt som pausunderhållning under pysselstunden.
 
 
 
 
20 juni. Chipsklädda marshmallows och funny bunny.
 
 
 
 
21 juni. Mera marshmallows! (Och ännu mera kort och kaffe, precis som alla andra dagar/kvällar/nätter)
 
 
 
 
22 juni, Pannkaksfrukost sent på eftermiddagen, innan lyckad och misslyckad grillning ute på gården.
 
 
 
 
Linnea och Becky IS the shit! Tummis på det!
Tack för alla dessa dagar, fina lilla vän ♥ puss o kram
 
ps.
Nästa gång kör vi lite nyttigare - men lika gott! Och lite tidigare - men lika galet kul! Okej? Tummis ;)


Kommentarer
Linnea

Åh, detta inlägget gjorde mig super glad. Du är underbar min vän, och we is the shit! <3 Tack för dessa dagar. Och vi ses på fredag!!! :D Jag kommer hem på fredag!! ;) Sov nu ut under onsdag och torsdag så ses vi på fredag! MASSA KRAMAR!! <3

2013-06-25 @ 18:33:06
URL: http://linnealinita.forme.se
Becky

Yes, indeed we are!
Fredag?! Jag sätter genast igång med att vila, så ses vi då... välkommen ♥
Många goa kramar till dig, mitt lilla hjärta ;)

2013-06-26 @ 00:45:00
Linnea

Jag vilar också ut, fast på mitt egna sätt: Somna INNAN tolv på natten, vaknar innan tolv, tränar en timme, äter, träffar en kompis, kollar datorn sen somnar INNAN tolv ;) Men i morgon blir det BeckyAndLinnéa häng! :D KRAMAR! <3 PUSSA Melva ifrån mig <3

2013-06-27 @ 16:00:30
URL: http://linnealinita.forme.se
Becky

Nu är jag kanske inte lika bra på innan-tolv-regeln... men jag närmar mig! Och fredagen närmar sig också, så snart ses vi, utvilade och kaffesugna ;)puss o kram från mig och min elva ♥

2013-06-27 @ 19:25:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0