Hela härliga helgen!


I fredags for pappa och jag till Värnamo för sopplunch med tårtbuffé på Stigs. Dit återvänder vi gärna!

Köttfärssoppa, nybakat och sedan kaffe till tårtorna. Pappa serverade sig givetvis rejäla smakbitar av alla tre tårtorna och fick till och med med sig prinsesstårtans ros. Jag var inte så mycket sämre, men lät prinsesstårtan vara.



Med magarna fulla av tårta (och lite soppa också ja) prickade vi några minuter före besökstid och överraskade mamma med några godsaker.

På sjukhuset har de börjat påskpynta och den långbenta tuppen gjorde sig fint där intill påskliljorna.


Det blev fredag kväll och Linnea och jag åkte till kyrkan för att vara med på tonårs tjej- och killkväll. Tjejerna gjorde cupcakes. Söta som socker, ja riktigt ögongodis, var de och allra bäst gjorde de sig kanske också just så. Som godis för ögat alltså.


Kvällen höll på att aldrig ta slut... Vi tog kaffe hos mig, eftersom tonårstjejerna skippat den viktiga ingrediensen. Och till kaffet serverades gos och underhållning i form av Bianca och Melva.





Hela härliga helgen, på en och samma gång. Ja, som du märker så hände egentligen allt i fredags. (Jag menar, allt kom ju faktiskt inte med på bild. Så som Lillygos, smuliga drömmar och kaffe med grannflickorna, pappa och Lovisa...) Resten av helgen blev det mest vila (och tack söta rara Erika för lördags- och söndagsmassage!) Nu ska det bli skönt med en ny vecka, så att jag riktigt kan vila upp mig :) Nähä? Det är ju påsk... ♥ Kram och glad måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0