Kära lilla lillasyster

det är din dag i dag! Grattis och hurra på din födelsedag!
Jag hoppas att du får ett toppenår från början till slut. Helt enkelt fler och många många dagar som den där februaridagen förra året. Och som den där efterföljande uppesittarnatten (fast vi låg ju mest ner - på tal om det, tack för att jag alltid får låna din säng under mina Malmö-nätter!) Och när det kommer någon dag som går mest i grått och gråt, så titta då tillbaka och minns och vet att sådana här dagar kommer snart igen, när man minst anar det, när man mest behöver det... Du är värd varenda en! Puss♥kram
 
 
Från natten efter vår melodifestivaldeltävlingsgenrepstitt, Malmö arena
(dit vi återvänder för escfinalgenrepstitt om bara nån månad).
Därtill några bortförklaringsklipp från sommarens minutenfesttävlingstester).
Visst har du haft fina dagar? Förhoppningsvis lyckas jag fånga några
sådana under också detta ditt tjugotredje år... grattis i förskott! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0