Snögården o Enzo o blommorna

Mätta på middag och kakor åkte pappa, Cello och jag till Elghult och under färden kom vi att tänka lite extra på Lovisa...



Nu är väl inte någon där den ska. Men blommorna står kvar, vissa högre än andra och kanske någon håller till dess vi åter är samlade... Nu har istället Enzo varit ensam och då händer det ju grejer vill jag lova. Frågan är mer vad det där garngrejset var innan det blev till trassel på govet...

Efter hönskoll, hundpromenad och lite plock och pill, lämnade vi Enzo att, tillsammans med de fem katterna, vakta huset innan Isabelle kunde komma och göra dem sällskap. Så landade vi hemma hos mig i soffan, med bara en katt och en hund, men med mycket kvällsmat och ännu mer godis. "Det behöver ju inte vara lördag för att man ska få äta godis" som pappa säger. Det sa han nog inte när jag var liten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0