Sommarsmakande fika hos grannarna

Efter ljuv musik i pingstkyrkan for vi hemåt, men gick liksom åt andra hållet än vanligt...
Hemma hos Johansson Lyttinen var kaffet klart och det dukades fram hjärligt söta koppar och fat, men vi kände också att det kunde passa med ett par jordgubbar till kladdkakan och vispade grädden...

Passande nog hade jag ju just precis sådana gubbar hemma hos mig! Linnea tog några kalla snökliv över till mig och hämtade dem.

Jaha, nu förstår jag ju hur ni kan ha koll på mig och mina gäster!




Ja, äntligen blev det av! Efter snart två år som grannar fick jag gå husesyn. Dock stundvis blundande och ibland tunnelseende (för jag såg verkligen bara badkaret, vilket knappast är det enda som finns i ett badrum.)


Åh, så gott! Och ni är ju lika goda :)
Stort tack till er alla!
Puss ♥ kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0