Äntligen har jag funnit vad jag så länge sökt

Mina väggar ska äntligen, efter två är av sökande ögon längst second hand-butikers väggar, prydas på alldeles utsökt vis! Ja, det har verkligen tagit sin tid att hitta något som passar både vägg, smak och plånbok. Och så helst plötsligt hittade jag två på samma gång, vilken lycka!
 
Här är en av ramarna och väggen där jag tänkt att den ska hänga (så snart jag får hjälp av nån som har en bra borr...)
 
 
 
Och här, varsågoda, har ni de båda skönheterna i närstudie:
 
 
En ram man gärna tar på...
 
 
 
 
 
 
 
 
Med tiden kanske ett foto eller en spegel tar bo i ramarna... men jag är nöjd så länge de kommer gapande tomma på plats på väggarna. Innan hösten. Blir vinter ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0