Det søde liv på landet

 
 
 
 
Jag tog med mig
laxsalladen, glasstårta
och den fina så väldigt
fina kaktången ut till
mor (och far) på landet.
Så gjorde vi oss en
skön eftermiddag med
eldsprak i kakelugnen
(regnade ju så blåsigt
kallt) och efterrätt efter
efterrätt... och jag tror
att inte bara jag, utan
också mamma, är nöjd
med dagen ;)
 
 
 
Framåt kvällen kom Lena och Tage för att plocka nässlor. Och sedan blev det glasstårta och därmed ännu ett test för kaktången. Det finns säkert bättre saker att gripa med tången (kanske allra bäst kakor, om man ska se till namnet) men nog gick det ganska bra! Kanske att det till och med smakade lite bättre än vanligt...
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0