Det tar lång tid att lära. Framför allt när man förväntar sig olika resultat efter samma handling.

Åh, du vackra Hortensia!
 
 
 
Jag vet ju väl att jag inte ska köpa Hortensia! För Melva tycker om blomman lika mycket som jag. Men medan jag nöjer mig med att titta, vill hon helst äta. Blir liksom inte så bra. Hoppsan, bara så där, fick jag med mig en Hortensia hem likväl. Villkoret var att ha den utomhus, vilket funkar utmärkt bra så här års, och att inte köpa ännu en ny om också denna dör den bittra alldeles-för-mycket-omtyckt-av-katt-döden. Håll nu tummarna för att blomman ska överleva och glädja oss båda (fast på mitt sätt) länge länge länge!
 
 
 
 
Närstudie: Hortensia.
"Nära, närmare, närmast"
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0