Får det lov att vara en fejd till kaffet?

 
Jag dukade fram för pannkaksfika (inte minst för att jag ville testa secondhandfyndad plättlagg) och fick Johan som kaffekompis, vad gott! Och Lovisa, du kan har nedan se att den där glassen du bjöd på verkligen gick hem, ja, jag gick hem med en förpackning hem till mig i dag :) Jag tror den gick hem hos/med Johan också...
 
 
 
Koncentration mitt i stöket
 
 
 
 
 
 
 
Oavgjort. Sedan krossade han mig.
Jaha, där fick man för att man bjöd
på djungelvrål... Men, min vän, om
du kommer ikapp och förbi, då ska
du få höra på vrål som heter duga! ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0