Med runda magar landade man extra gott i fåtöljerna

och pappa har väl aldrig sett bättre ut, där han satt och matchade ägget.
 
 
Mellan mat och fåtöljer kikade vi in på Smålänningen där jag föll för ännu en matta. Kanske att den får pryda min hall någon dag... Men sushi faller mig fortfarande inte i smaken. Så mycket annat är så mycket godare!
 
På hemvägen blev det plötsligt stopp och mindre köbildning för att njuta av utsikten.
 
Två älgkalvar vid vägkanten. Som äter, tittar på oss och slutligen vänder tillbaka in i skogen.


Kommentarer
erika

sushi ;) sååå gott

2013-05-11 @ 17:23:59
Becky

Du får bjuda mig på den där goda sushin nån gång, för det måste vara nåt speciellt med den du brukar äta... Den på Bambu kan det i alla fall inte vara! ;) kram!

2013-05-11 @ 21:03:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0