Plötsligt blev det sommar

Efter en maximallång vinter blev det minimalkort vår. Ändå hann jag faktiskt fånga en liten bit av den, trots att sommaren kom med stora steg. Nej, inte då, jag klagar inte alls! Sommaren får gärna komma tidigt och fort. Så länge den stannar länge och försvinner sakta...
 
Här är några tjuvkik på vad vi gjorde ute på Solgården 6 maj. Där du bland annat kan se hur stor den där brasan var som brann bort i går. Men mest ser du hur roligt man kan ha med en pinne. Och vatten och jord. Ja, och eftersom vi är på Sörgården blåser det givetvis en hel del också (som du kan höra). Men så där ja, sol och jord och eld och vind och vatten, där fick jag väl med allt på en och samma gång? ;)
En glad och god helg önskar jag dig! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0