Som en liten gudstjänst

Förmodligen är detta en sång du hört många gånger redan, men om inte så är det verkligen på tiden för en första lyssning! Och har du bara slölyssnat och lallat med så är det sannerligen på tiden att stanna till inför texten... ♥ Jag önskar dig en skön söndag!
 
 
 

Och för dig (mamma?) som kan behöva några svenska ord till hjälp kommer här min lilla översättningssnutt av refrängen:
 
Vart du går, vill jag gå
Där du är, vill jag stanna
När du går, vill jag följa
Jag kommer att följa dig
Den du älskar, älskar jag
Som du tjänar, så vill jag tjäna
Om jag förlorar detta liv, jag kommer att följa dig
Jag kommer att följa dig
 


Kommentarer
Lovisa

Hoppas att du haft en fin helg! Vi ses om bara några dar :)

2013-05-12 @ 22:37:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0