Tekniktrassel

Prylar med sladd trivs tydligen inte hos mig.
Stereon funkar bara för radiolyssning, mobilens minne krymper oförklarligt, dvd:n spottar ut skivor i tid och otid (framför allt i fel tid) och förra natten dog datorn.
Men dagen hade sina ljuspunkter också! Hamburgermiddag i sköna sommarsolen på landet, kvällsfika med Linnea, kvällsfika med Linnea... Du tycker jag upprepar mig? Det gjorde vi ju också! Andra kvällsmaten avnjöts på landet, dit jag, med Linnea som sällskap, återvände för att hämta glömda mobilen (sladden hade jag däremot lyckats få med mig hem första gången) Så det blev bara minnesbilder från filmnattens glass-och-godis-stund :) Som sagt, dagen hade sina alldeles ljuvliga ljuspunkter! Fram till dvd:n spottade ut...





Livet är en schlager.
Fast ibland inte alls.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0