Tre koppar

och en katt
 
 
Efter denna tisdags elvakaffestund med Emma, satte jag mig med en sista kopp ute tillsammans med Melva. Plus två koppar till.
 
 
Ja, vad ska man göra när två fina koppar fått sprickor? Slänga dem? Nej! Man planterar i den som ännu inte spruckit helt och kör ner den spruckna som någon udda form av dekoration i blomkruka.
 
I kväll blir det ännu mera kaffe, då jag planerar sitta och kaffemysa till musikfestens första semifinal. Kanske sitter jag med några koppar till även då? Men då lovar jag att servera i hela koppar :) Heja Holland, grattis Danmark (?) lycka till Kroatien, vi ses i finalen Ryssland och Ukraina... och trevlig esc-kväll önskar jag dig!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0