Bye bye bilen!

Men bara för en dag eller två, tack!
 
Det blev en styrketår i Betel innan vinterdäckssök och bilinlämning hos Stenbergs.
 
 
 
Sedan lyfte pappa däck, jag tittade på och efter att ha parkerat mitt i bilhavet skjutsade Isabelle hem mig. Tack! Vad skulle man göra utan familjen...
 
 
Här får gubbabilen sova i natt. I morgon hoppas jag att han visar sig från sin finaste sida (som om han hade nån ful..?!) går igenom besiktningen utan anmärkning och sedan kan hämtas hem igen. Han är redan efterlängtad. Förmodligen bara för att jag är så gräslig godissugen...
 
 


Kommentarer
Lovisa

Åh, vilken god fika som bjöds!

2013-11-06 @ 21:45:59
Becky

Ja och det gör det ju alltid! Man kan ju hoppas att nån betelonsdagsfika sammanfaller med nån lovvecka eller så för dig... :)

2013-11-06 @ 22:00:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0