Efter fyra veckors väntan...

 
Äntligen Linneahelg!
Till och med tidigare än vanligt och vips en helt vanlig torsdag blev det mysstund med kaffe, kort och katt. Den som väntar på något gott... behöver bara vänta knappt en månad - vilken tur! Välkommen hem, lilla hjärtat!

 
Fejklatte (är ju så gott!)
och marmelad som påpekades snart ta slut (men jag har ju mer, så ta det med ro)
 
 
 
Givetvis lite sedvanlig systerfotografering!
 
 
Och sedan plötsligt ett dukbyte mitt i kortspelandet.
Nåja, stunden innan hade jag spillt kaffe, så det
var liksom redan på gång, det där bytet.
 
 
 
Och givetvis är mobiltelefonerna med på ett hörn...
 
 
 
Och sedan, när Melva och jag blev ensamma kvar, såg det/vi ut typ så här:
 
 
 
Linneas fina Thailandpresent gladde,
som synes, både Melva och mig.
Tack säger vi! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linnea

Tack själv fina Becky och melva! <3

2013-11-15 @ 09:41:39
URL: http://linnealinita.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0