Tre träffar

- och fika som för tre dar. Minst!
 
 
 
Först pizzalunch med Emma. Och kaffe så klart. Mest mest gott bara detta att ses.
 
 
 
 
 
 
 
Sedan blev det födelsedagsfika
på Bernts med min vän Agneta.
Nästa gång vi ses hoppas jag det
blir hemma hos henne i Halmstad.
Där har hon bott i typ tre år. Och
jag har inflyttningspresenten
kvar här hemma hos mig...
 
 
 
 
 
 
 
Hemma hos Mammanoni väntade kantarellmacka (alltid lika ljuvigt gott!) och efter att ha kämpat med hennes dator och mobiltelefon sin lilla ringa stund, tycker hon (och jag) att jag var värd en chokladbit. Och efter den chokladbiten blev det lägligt nog en promenad med Erika, ja tänk så bra ;) Nu ligger jag mätt och nöjd, väldigt trött och varmt nerbäddad. I morgon blir det tempo: piano. Minst. Som mest. God natt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0