Höstblommor i repris

 
Men det är ju för att jag gillar kålblommor, den vita lättviktarkrukan (blir ju tung nog fylld med jord) och lila och rosa och min allt mer rostiga fjäril! Och hade fågel inte gått i kras förra hösten hade den så klart fått vara med också i år. Allt ska man inte förändra och göra nytt...
 
 
Förra året:
 
 
 
Och sedan några timmar ser det ut så här på min baksida:
 
 
 
Nu känns det lite lättare att titta ut,
när det är städat och höstfixat,
undanlockat och bortborstat
(tack Linnea, för att du hjälpte mig så snällt!)
 
 
 
 
Nu önskar jag oss alla en inte för kall och inte för lång men nästan för fin ny vecka! Kram ♥
 
 


Kommentarer
Jönköpingsbon

Hej! Vill bara kolla om du fick sms:et jag skickade i onsdags kväll? :-)

2013-10-06 @ 20:04:06
Becky

Du menar det fräsiga mms:et? Jodå, hoppsan, där fick du för dina synder kan man väl säga ;) Fast jag hoppas ju verkligen inte att du faktiskt lider i/av grannskapet!
Hoppas allt annat är bra... och kanske har du fått ordning nog för ett besök? Vad sägs om på lördag, lunchtid? :)

2013-10-07 @ 15:13:24
Anonym

Får ju soffan först om ett par veckor, så det är väl inte helt i ordning än för besök, men det kan ju funka ändå. Annars ska jag mot Gnosjö/Värnamo på måndag när jag är ledig, kanske kan ta en lunch då?

2013-10-07 @ 22:16:05
Becky

En lunch i Värnamo eller Gnosjö låter som ett gott tröstpris i väntan på inflyttningsfest med soffsitt i Jönköping! Men om jag ändå "måste" till Jönköping på lördag kanske vi kan ses nånstans (där god sittplats finns) ändå? Nåt att tänka på.. :) Vi hörs!

2013-10-07 @ 22:59:57
Anonym

Absolut, du är mycket välkommen till denna fantastiska stad!

2013-10-08 @ 23:56:54
Lovisa

Becky, har du planer på att skjussa mig till jobbet fast jag inget vet än tro?

2013-10-09 @ 18:51:54
Becky

Jo, en liten plan på skjuts av en lillasyster till Jönköping denna lördag finns faktiskt... men det finns också en plan på, och en önskan om ork för, gospeldag i kyrkan. Vi får se vad det blir!
Det vore tråkigt om båda planerna gick i kras - men du är ju här en hel vecka, så det blir nog bra hur det än blir :)
Vi ses snart ♥ kram

2013-10-09 @ 21:23:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0