Torsdag

Erika på fika,
men först var jag hos frisören och gick
 
från: till:
 
 
 
 
Tycker du det ser likt ut? Likt också sedan sist? >>>
Ja, efter snart tre år har det faktiskt hänt och på frågan om
hur jag vill ha det klippt sa jag inte som alla gånger förut:
vad tycker du? gör nåt kul! klipp som du vill!
Nä, isället sa jag för första gången på snart tre år
jag är ganska nöjd, så klipp typ som sist.
Åh, jag tror jag svimmar! sa frisören.
Och sedan klippte hon mig typ likadant som sist.
 
 
 
Alldeles nyklippt i augusti
 
 
Och sedan smakade det fint med lite fika (och tack för massagen!)
 
        
 
 
 
 


Kommentarer
Erika

Alltid mobilen... I högsta hugg

2013-10-05 @ 10:05:52
Becky

Ja, så ser det (vi) väl ut titt som tätt ;)

2013-10-05 @ 15:07:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0