Bernts äppelkaka

Vill ni ha mycket eller lite vaniljsås?Mycket, svarade Annika.Mera, svarade jag. Hade pappa varit med hade man kanske fått höra ett "mest" också ;)


Vi satt där till stängningsdags och sedan åkte vi och kyrkröstade och efter att ha skjusat hem Annika tog jag en sväng in på Willys på hemvägen. Ja, för man vågar ju inte riskera att stå utan mjölk till kaffet! Några vindruvor fick följa med också och nu har jag och några druvor landat i sängen och jag är ganska nöjd med dagen som inte blev en sådan där total vilodag som planerat. Men någon kvällspromenad, oavsett tid på dygnet, blir det nog inte just i dag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0