Från en förkortning till - wait for it...! - en annan förkortning

 
 
 
 
 
Ja, jag tänker ju vänta till dess jag
kan få till i alla fall ett mini-maraton.
Men du har kanske väntat länge nog,
Lovisa?
Ja men har du sett, alldeles lagom
till att favoriten SYTYCD bjuder
på final och säsongsavslutning så
kommer här storslagen tröst i
form av HIMYM! ;) Hurra!
 
 
 
 
 
 
 
Två avsnitt kom visst för två dagar sedan. Lite för minimalt mini-maraton ännu, men någon vecka till så... och på tal om att titta ikapp - har du sett förra veckans dans? Jag hade gärna sett Paul och Fik-Shun i finalen, men är inte lika ledsen att Paul åkte ut som om Fik-Shun hade gjort det. Svag för Jasmine har jag ju hela tiden varit, men Amy är en lika värdig vinnare... Med andra ord - det blir en toppenfinal det här! Bara du som saknas... Nåja. Jag har ju alltid två avsnitt tröst om det kniper! Kram ♥
 
 
 


Kommentarer
Lovisa

Jorå, jag har allt noterat att den sista säsongen har dragit igång, men jag tänkte liksom du hålla på karamellen ett litet tag :)

Absolut, Paul saknades ikväll. Jag ser fram emot nästa vecka med alla favoritdanser från säsongen... Då dyker ju säkert både Makenzie och Paul upp :)

2013-09-26 @ 23:04:41
Becky

Ja, det blir härligt med dansfest med favoriter! Låt mig gissa, med största säkerhet är både Travis Amy-dans och Roberts och Tuckers olycksdans med. Eller? Jag hoppas också få återse Jenna och Mark (och hans frisyrdans)...

2013-09-27 @ 00:54:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0