Margit minns

Pappa och jag hade det som sagt toppenbra hos Margit. Jag passade på att föreviga en hel del i rörliga bilder. Och jag fick med en och annan godbit, roliga historier, glada minnen och några oväntade avslöjanden.
 
Filmkameran, sicken bra uppfinning! Fast det borde ju, som Margit säger, funnits en då min pappa härjade på bästa Emil i Lönneberga-vis...
 
Här har du en film från i går isället, håll till godo! Och försök hålla dig för skratt om du kan. Varför du nu skulle vilja det..? ;)
 
 
Välkommen hem till Margit!
 
 
Margit ger boktips, minns och berättar om sin pappas humor, sin mammas
blyghet, teorier om varför hennes näsa ser ut som den gör...


Kommentarer
Lovisa

Kul att höra/se!

2013-09-11 @ 19:51:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0