Första glassen!

 
 
 
 
Äntligen sol och värme på riktigt!
 
Det firade jag med min allra första glass
ute, tillsammans med dessa båda som
redan hunnit sätta i sig flera uteglassar
i år. Nåja, jag brukar ju inte ofta vara
ute i god tid om man säger så...
 
 

 
 
 
 
Sedan tog jag mina påskägg till mammanoni, där det vankades fika med nästan hela den fina familjen... gott! Vi gjorde bland annat ett One Direction-test (men jag är ju inget fan, så det gick så där) och vi åt god pita med fetaost. Och till sist fick med mig pita hem också, mammanonis egna supergoda spenatpita - min favorit! Tack ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0