Promenad hela dan

Nä, det är klart vi inte gjorde det! Men det känns nästan så. Fråga bara Cello...
 
 
Det började med att jag hämtade Lovisa, Enzo och Cello. Och vi hann inte många meter förrän bajspåsen åkte fram.
 
 
Och det dröjde ännu mindre innan de åkt fram igen. Men snart var det raka vägen mot skogen och där blev det både frispring och dopp i sjön.
 
 
Medan Cello badade drack jag kaffe. Man fryser ju bara av att titta på!
 
 
Sedan skakade Cello av sig värsta vattendropparna och raskade på för att träffa Zeeta (mer om det kommer för den som väntar).
 
Efter långpromenad, bad och lek blir man ganska mör. Lovisa satte sig en stund i massagestolen, jag fixade lite mat, Cello sov mest hela tiden...
 
 
 
 
Nu ska jag göra som Cello gjorde hela kvällen här: sova! Fast jag låter nog att bli att snarka som Cello.
Tack för i dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0