Fina fikadagen

Det blev en fin dag med rejäl och rejält god fika hos Åbergs. Det blev lite OS också, så klart, med glädjeskrik, glad hund, nervöst studs i soffan och en stackare som inte hörde kommentatorerna för allt... skrik? (förlåt). Därefter var det dags att få hämta hem gubbabilen (hurra!) men först lite... fika? Ja, tack! Denna gång mamma, pappa och OS-skridskohopp och -dans. Och så åkte vi för att hämta och fick oväntat lämna den bil vi kom i. Varför är det alltid någon bil som krånglar?! Nåja. Man får vara glad så länge in alla krånglar samtidigt. Och så avslutdes dagen på bästa sätt: kvällspromenad, te och massage. Tack!
 
Det har avverkats lite miniskog här på Läroverksgatan i dag.
 
För övrigt hoppas jag att det planeras för att ta ner fler träd inom kort, framför allt de störande tallarna på min baksida!
 
 


Kommentarer
Carre

Tack för att du livade upp vår alldeles vanliga gråa tisdag :). KRAM

2014-02-12 @ 20:27:58
Becky

Hoppas Niclas tog det så också ;)
Tack själva, för lite färg och fart behöver även jag mitt i grå vardagen! ♥ Kram

2014-02-12 @ 23:03:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0