Kaffe hela dagen lång

 
 
 
Mellan finkaffe med Erika och vanligt kaffe med Linnea (för hon tycker ju att vanligt är det finaste finkaffet) blev det kaffe i finkoppar, när kom mamma och pappa med semlor. Jo man tackar, vilken underbar och god fikadag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mamma och pappa tycker båda att semlor är
som godast med varm mjölk och mycket kanel!
 

 
Själv föredrar jag min semla
rakt upp och ner som den är,
men lite av grädden sparade
jag åt jordgubbarna...
 
 
 
Vi får väl se om morgondagen
blir lika fikafylld och kaffeglad.
Men lika god blir den säkert!
Det står Blixtenövernattning,
Jirkabesök och mellofest hos mellovännen L på schemat.
Och däremellan knör jag in
så mycket vila jag bara kan
och håller sedan söndagen
som strikt vilodag!
 
God helg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0