Födelsedag, alpha och nagellack

I dag var jag en sväng hemma på gården för att mysa med katterna. Tösen lämnade barr efter sig vart hon än gick. Stina försökte gömma sig på ovanvåningen, men jag lockade ner henne med leverpastej. Och Linus ratade leverpastejen - men Loui åt den..! Det du, Lovisa, det brukar väl vara tvärt om? Ja, och Öjjan var som han är mest; desperat på ett genomljuvligt vis!

 
På köksbordet lämnade jag en födelsedagsbukett
åt mor. Förhoppningsvis gör det hennes och pappas
mitt-i-natten-hemkomsten lite roligare... Bra har hon
i alla fall haft det och firat sin dag i stan med teater.
Åh, så avis man blir!
 
 
 
 
 
Så var det äntligen dags för Alpha!
Erika och jag har ju väntat sedan i höstas...
Hur många vi var? Erika och jag. Och tre
pastorer. Får väl se om några fler nappar
till hösten. Men en trevlig kväll blev det
ju ändå, som vi avslutade med te, massage
(tack!) och färg på våra fingrar och tår.
Tack för i dag ♥
 
 
 
 
 


Kommentarer
erika

du är så fin! <3

2014-01-25 @ 16:19:09
URL: http://ouppie.forme.se
Becky

kramar till dig, goa vän!♥

2014-01-25 @ 17:39:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0