Konstig natt

 
Utsikt genom mitt fönster, natten mot fredagen:
 
 
 
Jag som skulle sova! Det både ville och borde jag. Men något fick mig klarvaken och Melva att smygande och morrande lämna sängen... Vad var fel? Och hörde jag inte någonting utanför..?
 
 
Ja, det var den här grannkillen som vill in i värmen. Därute blåste det (skulle jag snart bli varse hur mycket) och var riktigt vinteroväder. Men han fick inte komma in och Melva fick inte gå ut. Istället blev det jag som plötsligt gav mig ut i natten och letade efter John Blund eller nåt...
 
 
Får man inte komma till varandra får man mötas nånstans på mitten
 
 
 
 
Sedan gav vi sömnlösa oss ut bland snöflingor och kalla vindar. Led väl en smula, men mest gjorde det nog gott. Sedan var det skönt att få bädda ner sig i varma sängen igen!
 
 
 
Men Zlatan fick stanna ute. Får hoppas att hans familj var tidigare upp än jag i dag...
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0