KRAAAM!

 

 

19 kramar som påminner dig

 

om varför kramar är det bästa som finns

 
 

1.

Finns det plats för en till?

 
 

9.

Det ska vara mycket känsla i en bra kram.

 
 

11.

Tänk om man struntade i alla måsten

och bara kramades i stället?

 
 

13.

"Jag tar hand om dig"-kramen.

 
 

18.

Den lite försiktiga, men ändå innerliga, kramen.

 

 

19.

Och så

"jag-är-helt-slut-men-vill-ändå-kramas"-kramen.

 

 

Behöver jag säga att Melva hade en hemsk (-t kramig) natt? Och då är detta ändå bara sex av de nitton kramarna..!

 

Har man svårt att sova finns tre saker att ta till.

1. Duscha så varmt att man nästan svimmar

(alt. maxvärmen uppnås och med den en bedövande besvikelse som i bästa fall kan verkade bedövande på alla plan och lura en till sömns).

 

2. Hämta närmsta katt (oftast i soffa, på stolen eller vid fötterna) och gosa båda galna.

Den ena galen av glädje. Den andra galet arg. Och därme ingen helt nöjd.

 

3. Surfa iväg lite planlöst och tex hitta en sida full av goda kramar... och känna inspirationen kasta sig över en - så att man genast kastar sig över katten!

 

Hur som. Vi har lite svårt att enas ibland, min lilla gosboll och jag.

Pupp: Surfa mindre, sov mer!

Jag: Kramas mera, klös mindre!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0