Söndagsmiddag och jullovets sista kopp

 
Efter kyrkan for jag ut till mor och far i paradiset. Där fixade vi middag. Och två efterrätter. Vadå, det är ju ändå söndag!
 
 
Samma rosor. Olika efterrätt.
 
 
 
När jag kom hem blev det jullovets sista fikastund med mina fina grannflickor.
 
 
Här sitter två idioter kan man säga. Men nej,
det vore både fult och fel! För det ju faktiskt
patiensen som heter idioten. Men nog känner
man sig lite som en fullblodsidiot som sitter
och lägger och lägger och lägger en patiens
som så sällan går ut. Ja, därav namnet.
Så helt fel var det kanske inte..!? ;)
 
 
 
 
 
 
 
Tack för alla dessa dagar, kaffemyset, promenaderna, alla filmstunder...
Puss och kram och vink vink, mina små hjärtan! ♥
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linnea

Finfina becky, du är för bra du! <3 All kärlek till dig.. och Melva <3

2014-01-05 @ 23:43:56
URL: http://linnealinita.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0