Folkes park

Vill du följa med till Folkes park?
Ja tack, det ville jag! Men bada, det fick
Erika göra allena och jag höll mig till att
sörpla te och titta på och sitta på bryggan
och plaska med fötterna. Gott så!
 
 
 
 
Innan vädret förändrades kraftigt och hastigt hann vi njuta av en riktigt svensk sommardag. Å andra sidan är det väl just de snabba växlingarna som är den där typiskt svenska sommaren? Åska, sol och regn om vartannat... Nåja, när det regnar kan man ju ha filmmys! Det hade vi också när åskan lagt sig. Filmen var halvbra och jag slumrade en stund. Gott så! Tack för i dag ♥
 
 
 


Kommentarer
Lovisa

Allena äro hon icke. Pappa, Isabelle, Cello o jag tog oss också ett dopp idag (men Kent Y nöjde sig med att doppa tårna).

2014-07-07 @ 23:41:10
Erika

Låter härligt Lovisa!

2014-07-08 @ 07:16:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0