Gårdagens godaste stunder

Äntligen dags för lite Lilly-mys! Det gjorde mig glad - även om hon envisades med att mest kalla mig för något så deppigt som "Deppa". Nåja. Glad var jag i alla fall, för kan man vara annat när det bjuds superkladdig chokladkaka, egna gubbar och god glass, kokosbollar och kaffe, goda vänner, prat och lek och pusskalas...
 
 
 
 
 
 
Efter några fina timmar tillsammans åkte
jag hem. Via Willys, där jag köpte vad
jag trodde mig behöva till att göra egna
såndana där goda kokosbollar jag fått
smaka. Lagom till att Linnea valt ännu
en film (bättre än den första) fick jag
Carres sms- recept och hade snart
godsaker i kylen... och magen.
 
Jag gjorde några med kakao och några utan.
Båda varianterna var lika goda!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0