Helsingborg på en dag

 
Solen sken, men det var ju inte i min bil man
satt på väg till Helsingborg. Nej, svalt och skönt
och bara härligt hett när jag väntade på skjutsen
(se hur jag kisar mot förmiddagssolen här intill)
och när jag steg ur och gick ner mot havet...
Där vid havet höll jag till (och fick mer färg än
planerat, men tack och lov inget åt det tokröda
hållet) i väntan på att Linnea skulle komma...
Och när hon kom åkte vi genast vidare till
hennes fina lägenhet. Där blev det bullfika,
jo man tackar!
 
 
 
 
Jag kände mig så välkommen ♥

 
Även om jag på vägen ut undrade
hur det kunde komma sig ;)
 
 
Efter en promenad på stan, med matstopp på Mezo (åt en god focaccia där!) följde Linnea med tillbaka till Gnosjö. Det blev ett kort med gott besök för mig, men nästa gång kanske jag stannar länge nog för få en smoothie..?

 
 
 
När vi landat lite här hemma,
med te och kaffe och planeringslista
och Melvagos, blev det ett kvällsdopp i
Folkes park och till sist, jordgubbar och
glass och film och fullt i soffan, vad gott!
 
 
 
 
 Fina flickor i skymningen
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0