Nytt

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är lite tema "nytt" här hemma.
Nystädat, nyplanterat och, hör
och häpna, nyputsade fönster..!
Men tack och lov samma gamla
katt. Nåja, nog för att hon fyller
fyra år snart och närmar sig
medelåldern, men gammal
är kanske att ta i ;)
 
Man kan tycka att jag slösa bort
soliga dagen på städ..? Nej då,
inte alls! Jag satt ute flera timmar,
både åt, vilade och lyssnade på
några juni-predikningar från min
kyrka. Och icke att förglömma så
äger ju hela halva fönsterputsningen
rum utomhus ;) I morgon blir det hur
som haver en riktig vilodag utan
minsta krav och måste och plan.
God natt!
 

Framåt kvällen gick jag en liten promenad, blåste på maskrosor och hittade blåklockornas bo...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0