Midsommarfest i full gång

Jag har på mig min fina midsommarklänning,
som mamma har sytt. Hemma på gården
har vi hissat flaggan och sett när grannarna
traktoråka till sitt traditionsenliga tårtkalas
nere i skogen. Och Cello har försökt att ta
sig ett otillåtet midsommardopp...
 
 
Börje och pappa hissar i friska vindar
 
 
Vad det är du ser?
En taktor med släp. Där på släpet finns grannarna
och picknickgrejer och kanske lite tårtrester...
 
Lovisa hann stoppa Cello innan doppet. Ibland har man tur!
 
Och kanske har Lovisa och jag just startat en ny tradition? En som ännu är hemlig... Men vi ger den tummen upp redan nu!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0