Studentpresent

 
 
Det blev inte minst lilla blomsterkvast från mig. Men väl en fin bok. Här är några tjuvkik:
 
 
 
 
Först möter vi Parvello, en veding
som får fulpump efter fulplump.
För han ramlar när han hoppar
och när han ska förklara varför
han ramlar och slår sig så låter
alltid det han säger bara tokigt.
Och så får han ännu en fulplump.
 
Men snart täffar han Amanda,
utan stjärnor och plumpar.
Och hon leder oss till Eli,
som gjort alla vedingar.
 
 
Boktips!
Max Lucado, "Du är värdefull"
 
 
 
 
 
 
Och när jag satt mitt i allt pysselkrafs kom kanske lite för stor pysselglädje över mig, för det blev nog på gränsen till överpysslat. Möjligtvis över gränsen. Nåja. En överdos guld är väl bara fint?
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0