En dag av fika

Först en semla (kanske årets både första och sista på samma gång) på Bernts och sedan såsig middag och rabarberpaj hemma på gården. Och till sist ännu mera kaffe hos vännerna som lämpligt nog gjorde testtårtor just när jag kom..! Jodå, jag var hjärtans gärna med i testpanelen och gav givetvis toppbetyg!
 
 
 
 
Det gäller att ta vara
på varje smula!
 
Det var väl på grund av det
grundliga smulskrapandet
som jag faktiskt sedan inte
orkade allt chokladgott. Ja,
trots att det var löjligt gott!
Nä, pappa skulle skämmas
om han sett hur mycket gott
jag lämnade kvar på fatet! ;)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0