Fullmatad helg

 
 
 
 
Fredagens efterrätt ovan
och här intill lördagens
(som alltså blev en repris från förra söndagen,
men goda repriser får hjärtligt gärna komma ofta!)
 
 
 
 
Den ljusare kolatårtan bjöds vi på.
Tack tack!
 
 
 
 
 
Ja, inte minst jag blev fullproppad med mat i helgen! Först trerätters på landet, sedan lika många på Äntligen borta-äventyr i Gnosjö samhälle och i dag kyrkkaffe med så där många koppar kaffe att det kanske är pinsamt..? Nej, kopparna är het enkelt för små! Dagens predikan hade "Fasta - att avstå" som rubrik. Men det var tack och lov inte i dag prat om att avstå just sötsaker :/ I dag har jag ändå avstått från både kyrkkakor, efterrätter och godisbitar. Äsch, det tar jag väl igen i morgon om jag känner mig rätt ;) Något jag ändå har svårt att alls avstå, om så bara för en dag, är kattgos! Här ser vi en som kanske med tiden kan lyckas utveckla samma typ av underbara åkomma?!
 
 
Det allra sötaste myset fick jag dessvärre in på film.
Men även om här inte finns puss och kram, så finns gott om klapp och oj oj oj...
 
 


Kommentarer
linnea

Åh så söta båda två, och kåldockan blev nog glad att ett barn för en gång skull lekte med henne ;) kram

2014-03-17 @ 14:02:48
URL: http://linnealinita.myshowroom.se/
Becky

Ja, jag tänkte just så när hon plockades upp, din vaniljdoftande kåldocka :) Till helgen hoppas jag ändå att DU är här och hälsar på din docka och oss allihop... ♥ kram!

2014-03-18 @ 01:46:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0