Pappadag

Och det har inte Melva någonting alls emot! Jag menar, finns det någon annan människa som är så gosig och givmild med djur som pappa?!
 
Här äter pappa och jag lite ostmackor till kaffet.
 
 
Eller är det Melva som äter ost?
 
Här tittar pappa ut på något
 

Och genast måste Melva också se efter vad där finns att titta på.
Och flirta till sig lite uppmärksamhet så klart.
 
 

Här äter pappa och jag middag. Och Melva lägger en bedjande tass på pappas hand.
Hon fick slicka faten sedan, så hon led ingen nöd. Bara man inte frågar henne så...
 
 
Nyss tittade pappa och jag på djurprogram och mest fascinerad av oss alla var Melva.
Men nu lämnar vi henne hemma och går till Bernts och fyller på med ännu mera kaffe!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0