Sen lunch och tidig kvällspromenad

 
 
I dag hade jag besök i mitt kök och fick fina tulpaner - tack!
 
 
 
Laxen i salladen lockade Melva till stols. För att inte tala om gräddgoda tårtan!
Men där höll hon sig också, på stolen, och väntade tålmodigt...
 
 

 
Sedan kom Erika och hjälpte till att göra slut på sista tårtbiten. Hon njöt och Melva tjöt ;)
 
 
Efter allt detta satt det gott med en kvällspromenad och den gick lite hit och dit och på,
för mig, helt nya vägar. Det är tur att "här har man alltid med sig" så att man inte går vilse.
Och videung gör ju vem som helst lite extra glad! :)
 
 
 
I morgon blir det definitivt vilodag, högst troligt rester till middag
och förmodligen ingen tårta till kaffet.
Tack för i dag!


Kommentarer
J

Tårtan känner jag igen :)

2014-03-20 @ 02:11:15
URL: http://aliveinyourhands.wordpress.com
Becky

Ja och den var god också! Nästa gång får du slå följe så du får en bit du med :)

2014-03-20 @ 22:56:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0