Att välja

Maskerad på gång! Man ska tydligen tänka "engelsk ridtävling med allt från domare till publik och ryttare" eller varför inte Hubertusjakt (var faktiskt lite sugen på att låna pappas fint täljda träbössa som han fick i fyrtioårspresent.. väl?). Men jag inga vita fina ridbyxor, ingen cowboyhatt, inte rejäla ridstövlar, ingen vacker hatt med flor och en passande klänning och faktiskt inte mycket i jeanstyg förutom just jeans... men jag gör så gott jag kan med det jag har. Och Lovisa fina byxor. Hennes absoluta favoriter från början av tvåtusentalet. Tack för lånet! Och okej, jag måste ju erkänna att det ibland har sina fördelar att familjen sparar så duktigt och slänger så dåligt ;)
Har du lust att hjälp mig att pussla ihop de här bitar så bra det går nu, så gör gärna det:
 
 
 


Kommentarer
Lovisa

Mamma tycker absolut att du ska mina fräcka byxor med skjortan och västen till - tufft säger mamma. Tunikan som du snurrar runt i gick hem hos oss båda - vackert säger mamma. Dock tycker jag inte att byxorna och tunikan går ihop, så antingen mammas förslag eller tunikan med svart nedtill och klackskor - snyggt säger mamma. Nu fick du väl mycket hjälp på traven? ;) Det där med tre byten kanske inte är så dumt ändå?

2014-05-16 @ 21:59:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0